onsdag den 12. oktober 2011

jeg skylder en stor tak..



Jeg skylder en STOR TAK for disse skønne pakker jeg for efterhånden en lille uge siden var på posthuset for at hente! Øverste pakke er fra Gitte med bloggen mamma-krea, nederste pakke er fra Nanna med bloggen troldemutter
TUSIND TAK begge to- jeg bev virkelig glad for begge og syntes især rigitg godt om det lille hårspænde og halskæden i selv har kreæret..
- og lige netop det at noget har lavet noget helt særligt for at glæde mig i en leg - alene det gør hele legen værd at være med i - tja jeg bliver helt rørt og glad bare af at tænke på det..

Håber snart jeg får muligheden for at være med et eller andet sted igen:O) og indtil der kan jeg glæde mig over alt det andet dejlige som i sendte med..lille manden her har allerede bedyret at stoffet der er blåt er lige ham  og passer til hans værelse...så mon ikke det er noget eg hellere må få kigget på:O)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...