fredag den 6. maj 2011

skønne pasteller..


Hvor heldig har man lov at være..fandt fine dejlige blide pastel bomuldsgarner (i en helt okay kvalli) i netto idag..skal nu bare finde det rigtige at bruge dem til..har et par ideer i støbeskeen :O)
I Morgen går turen mod Odense..da er det min tur til at komme en tur på marked..
Jeg skal med toget- og jeg glæder mig..der er alt for længe imellem jeg kommer med toget..ELsker at køre med tog, tid til mig elv, tid til at indsnuse mennesker, stemning, billeder fra vinduet og at sidde stille og dejligt med lidt syslerier i hånden..ELSKER togturen..
Jeg skal mødes med min skønne kusine derinde ..Glæder mig helt vildt.
Senere kommer manden så og henter os..vi skal vil grillhygge hos moster..og arbejde lidt på invitationerne til mosters bryllup:O)
Åh..er helt sikker på det bliver en skøn dag..
Skal i aften lige nå at pakke sammen..og så skal jeg e om jeg ikke lige kan nå at blive færdig med posen til syslerierne..ville være skønt at få den med istedet for en plasticpose..men nu må vi se..det hele falder ikke på det :O)..
Skal nok sørge for billeder til jer der ikke når med i weekenden :O)
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...