søndag den 23. februar 2014

Når kvinderne rykker ind i mandens værksted....om glas og farver...







Har til eftermiddag sagt tusind tak for denne gang og på glædeligt gensyn til 3 skønne qvinder der sammen med jeg rykkede i værkstedet i denne weekend for at lærer om glas og farver.

Helle der er udannet glaspuster og kunsthåndværker lærte gavmildt fra sig...jeg bøjer mig i støvet over hendes kunnen og formåen....
- Blir så benået når nogen mestre deres håndværk til punkkt og prikke, med en sådan sirlighed og præcecission og sammentidigt stråler af passion...Glæden smitter..og at være sammen om noget nyt er altid så dejligt givende på så mange måder...


Nederste billed viser hvad jeg nåede...5 skønne knapper og et par smukke sarte forårsgrønne øreringe...
glæder mig over om ganske lidt at stikke dem i ørene...
tilbage sidder jeg så nu i sofaen og skriver på dette indlæg...og lader elleres billederne tale for sig selv..

Hvad mon i har fået jeres weekend til at gå med?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...