mandag den 25. juni 2012


Så mens lillemanden lå der...lige der på sofa...og jeg sad der...lige der...på sofa...og trøstede...han fuld af skoldkopper og trælshed..halvt på sofa og halvt i mine arme...og jeg tiltider hal t sovende fordi nætterne jo var ligeså dumme som dagene..kunne jeg lige hækle lidt...Har set hos så dejligt mange herinde i blogland at der er pyntet de finests cykler...har nu endelig langt om længe på det påmonteret...problemet er bare at jeg ikke helt ved hvornår jeg skal stoppe...tænker også den...hmmm og den og den og den stangt kunne blive fin  hvis de nu også blev beklædt med lidt skønne hæklerier:O)...
Har du mon også været i gang?


1 kommentar:

  1. Sej udsmykning på cyklen - kunne lige se for mig en cykel der er HELT dækket af ko-pletter og de der blomster - FEDT!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...