fredag den 16. marts 2012

og vinderen er..



Mig: Hvordan syntes du vi skal finde en vinder af konkurrencen Mathisen?
lemandLIlen:  Jeg tar bare min rørmaskine og så røre jeg og røre..og røre og røre...og så sprøjter de ALLESAMMEN bare ud..
Mig: (lidt betænkningstid...) Okay! Det kan da godt være det virker Thiasen..det prøver vi:O)...Som sagt så gjort:O)

STORT TILLYKKE til funky fox, hvis navn var det der blev sidst tilbage i skålen:O) send mig din add på mail : vaedele@gmail.com  og en lækker pakke, fuld af forkælelse er på vej til dig:O)

TUSIND Tak til alle jer der lystede at være med, og som har valgt at følge lidt med herinde i min verden:O)- Skal gøre mit bedste for at leve op til det.

God god aften til jer alle

Smil fra Rikke

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...