torsdag den 15. marts 2012

foråret og legestuen kom forbi..



Skøn leg hele formiddagen- inde som ude og fælles frokost på tæpper i solen...uha..kunne blive helt forårskullert i det dejlige vejr..Tak for en dejlig dag alle:O)

Posten kom med denne skønne bakke.- (Købt her).Bulet og med patina- men lige i øjet..er allerde taget i brug:O)

Husk :
Det er i aften lillemanden og jeg trækker denne omgang give away fuld af lutter forkælelse..har du endnu ikke melt dig til så kan du lige nå det nu:O)


ps. har opdateret pica billed programmet og leget lidt med det...tror det er ret simpelt..skal bare lige finde ud af hvordan  jeg får billederne nemmest med derfra og til bloggen hen...den simple knap forsvandt da jeg opdaterede...er der mon nogen derude der bruger samme program og som har styr på om jeg kan få den gode knap tilbage?

1 kommentar:

  1. Hyggeligt med besøg af legestuen, men hvor bliver jeg da misundelig på det vejr i har haft. Her har det nemlig været rigtig gråvejr i dag. Flotte billeder :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...