fredag den 17. februar 2012

aftens "flad ud" projekter..

Kender i det?
Det er som om den gode ende af sofaen kalder på en..altså når madpakkerne er smurt, lillemanden har opgivet ivert og faldet i søvn og lyset i køkkenet endelig er slukket for idag...
Trods det at der er god film- og det sker faktisk , må jeg sande at jeg er i den klub der går under syslerne..altså faktisk helt umuligt for mig bare at sidde og sidde...gætter på der er mange herinde der også er medlemmer her...
men så er det bare sån at sådanne projekter jo skal kunne overskues i passende tempo og være handige små og kunne klare øjnene også kigger med andre steder ( læs også her..indersiden af øjenlågene..) og i sær være nem at finde frem - og siden lægge væk..
Denne gang har jeg kastet mig over Palle alene i verden, som pt. er et kæmpe hit her hos os..om det bliver til pude, billed... eller...ved jeg ikke...
men et ved jeg..Jeg skal klart arbejde videre på det i aften..i den gode ende -i ved:O)
God fredag aften til alle

Smil fra Rikke

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...