fredag den 2. december 2011

og vinderen blev.....tra tra tra da.....



TRA TRA TRA DA.......MISS METTE:O)


TUSIND TAK for al den dejlige opbakning der har været i min give away og tak til alle jer der har meldt sig som faste læsere..jeg lover jeg skal gøre mit ypperste for ikke at skuffe jer.
Jeg er meget glad og rørt over alle de hyggelige hilsner der kom , for alle de dejlige tilbagemelddinger...(jeg ville ønske der var præmier til jer alle...!)
Jeg takker af for i dag- Sofaen, en skøn hyggelig start på weekend med masser af julebag og om lidt nissehuestrikning..(følgeton på begge får i senere i weekenden:O) ) - kalder
Jeg ønsker alle en Glædelig 2 december aften- og et og STORT tillykke til Miss Mette..
Miss mette- send mig lige din add. på vaedele@gmail.com så kommer gaven fluks videre til dig med posten

Smil fra Rikke

ps. Slå lige et smut ind forbi Mettes skønne blog..man kan ikke undå at få tænderne til at løbe i vand herinde:O)
Posted by Picasa

1 kommentar:

  1. Jeg er super glad for at have vundet denne give away, lige en bog for mig og jeg som der ellers aldrig vinder noget... så 1000 tak herfra, du får en mail med min adr.
    Vh Mette

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...