onsdag den 7. september 2011

når gamle kenwood larmer mest...


I morgen er det så min tur til at holde fødselsdag..
For mig har der altid været noget ganske særligt og magisk over at have fødselsdag..overraskelser..smil..leg..forventningens glæde til alt det dejlige som mine forældre troligt hvert år som tradition har sørget for af indhold..det der gør til at jeg stadig som voksen kan smile ved bare tanken om at have fødselsdag..det som for alt i verden gør at jeg har den værdi at give videre..bare må...og det der gør at jeg nu selv må i køkkenet og rundt i gemmerne og sætte frem/hænge op..- for det hører sig jo til..også selv om jeg nu selv må arbejde for det!

Som voksen er følelsen og magien stadig den samme..men værdien og betydningen måske knap så vigtig..for nu kan min alder ikke længere måles på en målestok..jeg ønsker ikke længere at putte..-og et halvt- bagefter min alder bare fordi der er gået 6 måneder siden- og selv om jeg holder af at holde fest og have gæster så ..ja...
kære gæster..jeg glæder mig..hør ikke andet..UHA jeg GLÆDER mig til i morgen..men lige nu slipper jeg lige knapperne her og iler tilbage til køkkentjansen..bare for at være på forkant af i morgen:O)

og ps..sikke en støj sådan et apperat kan lave..men hold da helt op hvor er den praktisk når portinen er stor:O)


nå ja..ELSKER altså også bare lige at lave kager..det er det skønne ved sen sene aften køkkentjans...jeg tror denne gang bliver noget med chokolade..kokus og...uhm...hindbær....
Vi høres ved:O)
Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...