onsdag den 28. september 2011

En stille aften..

Tænk sig..sikke en aftenstund...det blev lovet at det skulle være en stille aften..altså havblik og klart..stille var det..og ja ikke så meget vind..men havblik kan man ikke helt sige det ..tilgengæld var atenstundens farver helt vildt fantastisk ..og så samtidigt med dis så blev det noget helt særligt..faktisk næsten lyserødt, pudder agtigt..

hvordan så aftenstunden mon ud hos jer?

Dejligt Nanna du gerne vil være med i blogleg..- send mig lige din adresse på vaedele@gmail.com og en lille hyggelig overraskelse vil en af de nærmeste dage være at finde i postkassen...

Således er bloglegen altså sendt videre herfra...håber den kommer godt omkring..for det er da immervæk hyggeligt at blive forkælet på den måde:O)

ER der mon nogen der kan hjælpe mig med en opklaring..?
Det er som om når jeg kommer forbi nogen blog at det er svært at kigge rundt og faktisk helt umuligt for mig at få svaret eller skrevt til dem..altså indlæg..jeg har ikke problemer der hvor jeg under profil kan vælge navn/webadresse..men nogen steder kan jeg ikke vælge..kun AIM, wordpress og lign..ikke noget jeg kan komme nogen vidre vegne med..er ved at blive godt tosset over det..er langt fra den snildeste til computer..og dette er mig altså en gåde..en rigtig rigtig træls en af slagsen..er der nogen der kan hjælpe..nogen???
Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...