mandag den 6. juni 2011

tra da..havehynder kapitel 2.


WAUW!!! nu det hele virker så har jeg bare så meget mere jeg er nød til lige at få vist jer små glimt af..
havhynderne ..eller ihvertfald dem til bænken er nu endelig langt om længe færdige..og jeg er fint tilfreds..hvad angår dem til stolene så drømte jeg jo om at det skulle blive til lilla iår..men da vaglet skulle træffes mellem ro i en dejlig ferie i løbet af sommeren og det at have lilla hynder så valgte jeg selvfølgelig de lilla..nej:O)...altså det bliev til en masse knapper fra gemmerne der kan peppe det hele lidt op...engang når der kommer to torsdage i en uge så skal de bare syes i og så skal jeg nok vise jer det færdige resultat:O)..og ikke for lang tid efter..det lover jeg!

ps..se lige en feriegæst vi har haft..følg hunden og jeg lover i kommer til den bedste solstribe der er at finde:O)
Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...