mandag den 6. juni 2011

dage..uger..hjemve..


Åh..DU GODESTE!...som tiden dog bare flyver afsted..for alt for længe siden lovede jeg at jeg ville vise billeder af en by the way FANTASTISK! marked i Odense...og så kom jeg vist aldrig videre......KÆMPE STORT UNDSKYLD!

Sagen og den nok bedste undskyldning ...er nok bare at der er gået lidt vmeget cirkus i det hele..På job er vi ved at opsætte en stor cirkusforstilling..og samtidig har jeg været rundt med Kaj og Andrea dukketeater om haltudsens liv og om hvordan kaj blev til..
Alt sammen meget fantastisk! samtidig har blogger teet sig helt vildt tosset..har ikke kunne ligge billeder ind..har efterfølgende ikke kunne lave indlæg..eller ej heller svare på andres blogs..
Blev Simpelthen bare SÅ træt af det hele!
- Så blev jeg stædig..tingene begyndte at kunne lade sig gøre igen..og her til aften er det langt om længe lykkes mig at rode bod på bare lidt af det kaos jeg har jokket rundt i herinde på min egen blog!
Endnu engang undskyld!
tak til jer der hænger ved og kigger med stadig i håbet om at jeg snart viser tegn fra mig igen..

Altså..her ..men længe efter..lidt billeder af lidt af al det fnatastiske som vi oplevede derinde..en masse skønne skønne kvinder havde lavet stande..masser af god snak..aha oplevelser og ikke mindst dejligt meget inspiration..
Rygtet sveg fra enkelte stande at succesen bliver gentaget til jul...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...