lørdag den 23. april 2011

sikke en dejlig aften vi have..


Foventningernes glæde..super spændende og søde værtindegaver( og langt langt fra unødvendige)...men vel bare- eller nok i anledningen af at det er påske, ferie, sol, forår..osv osv..Glade for dem er vi ihverfald..- og fine pæskeblomster..tror faktisk ikke det kan blive mere påske fra farmor og fra søs og forældre hvid chokoladecreme med pistace..glæder os til en solstribe hvor den skal nydes for fulde..


Igår var vi så hjemme hos forallerne..havde selv taget en lille udplantning med til havebordet og en skøn kogebog som jeg tilfældigvis var faldet over den ene dag og som jeg med sikkerhed vidste at min mor ville sidde og nyde at bladre rundt i ..
´- om opskrifterne er til nogen inspiration ved jeg faktisk ikke -men billederne...:O)
Jeg havde pakket ind i neon papir, muresnor ude fra mandens værksted og så en lille sød pindsvine påskeophæng som jeg havde ekspermenteret med i en solstibe i et ledigt lille øjeblik igår..
tror faktisk at hun blev mindst lige så glad for det -for op kom både den, muresnor og vedhæng i hamaperler..fint så det ud..en mor er nu nu et dejligt taknemligt væsen at have glæden af:O)
Tak for en skøn aften igår til jer..pusper super hyggeligt og SKØN mad:O)
Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...