tirsdag den 19. april 2011

Så er jeg tilbage igen..


Frisk Start på alle måder..Tak fordi i har ventet på mig :O)
har af mange grunde været en del nedlagt den sidste lille tid, men som solen er kommet frem, varmen med, er smilet og helbreddet efterhånden ved at være tilbage og dermed også overskuddet til alt det jeg så gerne vil..bloggen her eks..
Bloggen har også i "frisk start" anledningen fået et nyt udseene..hvad syntes i om det??? og er der måske nogen der kan hjælpe mig med at lave labels ude i siden...kan simpelthen ikke få det til at fungere og tror ikke jeg har fat i den rigtige nøgle til det...vil så gerne havde det mere overskuelig og også gerne havde mulighed for at lægge DIY, og andre indput ud under små overskrifter...
HJÆLP MIG!


En kær, skøn og dejlig dejlig venninde forærede mig for efterhånden en del år siden min fine påskehare..smiler altid over hele femøren når kassen med påskepynt bliver åbnet og han ligger og gemmer sig aller øverst oppe..
Hæklede æg har jeg også nået..efter mange mange forsøg lykkes det :O) og endelig er alle de mange mange fine pusteæg, malede, farvet osv kommet frem i en stor skål. Hver enkelt har sin historie, sit mønster...jeg elsker dem lige så højt- som de gamel glaskugler til jul..
Måske er der bare noget om det der med traditioner og efektionsværdi...???


Jeg glemte kameraet på turen til århus- men vil dog lige sige at det var en ovenud fantastisk super hyggelig weekend, ny kumme til fordøren i gummi, (viser et billed af den en af dagene når jeg lige har fået den de sidste par planter ned i den) - næsten alt det fra sedlen. (vel og mærket kun sjove ting der stod på den..)..fantastisk dejligt meget tid til hinanden og cafeliv..pigefødselsdag med lyserøde kager, spabad i haven, dejligt dejligt selskab af stor snakkende hygsomme kvinder og dans til den lyse morgen..- og så selvfølgelig et vissit hos svigerforældrene og et kig ned til vores skønne lille nye nevø :O)


Jeg har gået og hostet i pokkers pokkers lang tid og hostede helt vildt torsdag- så vildt at jeg fik en fiberspringning i ryggen..jo jo..tror faktisk aldrig jeg har haft så ondt i ryggen..var sygmeldt fredag og har det langt langt bedere idag efter spandevis af pencillin og kærlighed :O)
Påskefri- ferie herfra HURRA!!!!!!


I går havde jeg besøg af et par meget meget hyggelige venninder..brunch, gåtur langs vandet, sarah barnah kager, solskinshygge i hængekøjen, guitar og sang på taressen, leg med skønne unger og suchi inden de vende snuden hjemover..SUPER HYGGELIGT og lige hvad hvad jeg havde brug for..Fik den flotteste KÆMPE store buket, af liljer og roser..fantastisk når nu vi har ferie og bare lyst og tid til at nyde..Tak for en dejlig dejlig dag !


Thomas er igang med klargøring af jord ved hækken, vi har sammen i sidste uge ordnet have og lavet bede så nu går vi bare glade rundt og venter på det bliver onsdag og vi skal til den lille lokale planteskole for at hente en - næsten hel skov- af planter der skal i jorden :O)
Hold da bare helt op hvor jeg glæder mig:O)
Havemøbler der skal males lidt på , måske en skammel..hængekøje og...hmmm...is tror jeg...forude...
God solskinsdag til jer alle :O)
Rikke

Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...