fredag den 29. april 2011

royal?...eller...


Som tiden dog går..alt alt for hurtigt...og alt for længe siden jeg lige var heromkring og sende en lille tanke..
Aftenmøder og gamle aftaler har mere end muligt fyldt ugen ud..py ha..nu kan jeg smil på læben siger..ENDELIG FREDAG IGEN :O)
Royal eller ej, har også jeg haft fjernsynet tændt hele aftenen og oplevet high lights fra (årets) royale bryllup..
Jeg kan ikke sige årets kun eller allermest fantastiske...for i morgen kommen min kære moster og skønne kusine med kærste..min moster skal giftes til oktober og kommer i morgen til brunch her hos mig - selvfølgelig med pigerne og min mor..og mens herrene sendes i kælderen til en slag billiard (eller 20...)skal der luftes tanker, drømme, ideer..flere drømme ...og flere endnu...jeg glæder mig :O)


må faktisk hellere igang med lidt forberedelser...i hører mere :O)
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...