onsdag den 20. april 2011

dagen idag..


klokken er nu godt 22.30 og vi er ved oprydningen efter en lang men dejlig dag:O)
Vi nåede lige at få handlet lidt frisk ind inden butikkerne blev alt for proppet- helt ærligt hvad er det lige der sker med folk bare fordi det er helligdag???? jeg mener...det er jo bare to dages fri og så åbner butikkerne altså igen....
Vi fik hentet planterne..jeg viser jer lige et lille uddrag..imorgen kommer flere til..godt 65 roser, en hulens masse bunddække og lidt andet godt forskelligt:O)
Jeg nåede lige at give havebænken oog havebordet anden omgang maling - så skulle vi få lige så godt vejr i morgen som idag (krydse krydse krydse...Åh jeg håber...) - Så kan det komme ud på sin plads på taressen..nå mon ikke jeg lige skulle finde noget så indspirerende som en leverpostejsmad frem..
Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...