søndag den 20. marts 2011

Stille søndag aften..

Uha for en skøn dag..
Vågnede meget meget tidlig efter egentlig alt for få timer men syntes egentlig ikke jeg kunne sove mere så op og lidt igang over det hele..
I dag blev der gjort rent her i huset..´jeg vil ikke sige at jeg hader at gøre rent..hader er et meget stærkt ord..men..jeg må da indrømme at jeg mange mange gange i løbet af dagen har drømt mig tilbage til vores lille hyggelige skurvogn..det var mget mere overskueligt..
- JEg ELSKER eldigvis følelsen der skyller en over en bagefter..lige netop den følelse giver jo rigtig meget energi og overskud og ejg bliver så pokkers indspireret til nye projekter sådan en dag igennem..SKØNT!
Midt i det hele er også malet anden gang..
Jeg er for tiden lidt bidt af de skønne klare bomuldsgarner..og udstyret med en hæklenål som jeg efterhånden syntes jeg kender okay begynder jeg at forstå at når man gør sån og sån..så gør hækleriet sån.. - og så er det jo bare en fantastisk ting at sidde med når den sene aftenstund byder sig og vi atter sidder under tæppet i sofaen med fjersynet tændt..
Hvad sysler i med i jeres aftenstunde?
Posted by Picasa

1 kommentar:

  1. Så nydelige farger, ser at det blir til kjempefine ting :) Selv har jeg en vond skulder for tiden og må bare se på alt det fine som andre lager! Har lånt bildene fra dukkekurset og laget et nytt innlegg som kommer den24. hvor jeg linker til deg og din blogg! superglad for å ha en leser ifra Danmark ;)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...