søndag den 20. marts 2011

Stand up fredag aften


Fredag aften var i til stand up i Odense. tre comming up unge mænd trådte på scenen..deriblandt en af mine allerkæreste venninder lillebror som er så talentfuld at han vandt DM i stand up 2010- Ruben Søltoft.
Jeg lovede ham for flere år siden at når han engang blev en stor mand og tog på et af sine mange tuneer og vejen slog over fyns land...så ville jeg sidde så tæt jeg kunne..på foreste række..med et I LOVE RUBEN skilt og kaste en gave op til ham..
Så kom han :O)
Efter skøn skøn aftensmad og tons af hygge med min søs og hendes meget søde kæreste drog vi afsted..
Søs havde købt de største trusser hun overhovedes kunne finde og dem havde vi dekoreret meget meget fint..hjerter, kys..et telefon nummer til en fræk aftale-af meget tvivlende karakter..og så selvfølgelig også en masse skønne ægte fan hilsner var kommet på. -Til sidst snørret sammen til kaste venlig udseende og påsat en tulipan..
Fantastisk aften!
Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...