onsdag den 9. marts 2011

kommende syslerum

Posted by Picasa
Der Sker jo altid det..når jeg kommer ned i kælderen..mit store fine rum hvor alle tingene er mere eller mindre på plads i skabene..at det er så hulens svært ikke at sidde sig ved symaskinen eller borden og bare hengive mig til mit eget lille univers...MEN jeg KAN jo ikke prale af at det på nogen som helst måde..ikke engang den lille bitte mindste smule byder ind til hygge, inspiration eller for den sags skyld til noget som hest praktisk fortagne.alene manglende belysning gør det hele så vanvittigt besværligt..en akut løsning en dag jeg var ved at gå amok og havde "abstinenser" er sat op..men det er jo langt fra optimalt...Så nu  kan der vist kun siges..HEJA HEJA Rikke..KOM SÅ!


Jeg lover jeg nok skal komme med en følgeton på rummet som det skrider frem :O)
og ps.
Indtil der kan jeg jo lige vise jeg starten på en barselsgave til vores lille nye nevø..en nullre klud i "patchwork" gamle stoffer og så også lige et nyt penalhus som jeg lettere desperat stod og manglede..(blæk fra en pen var løbet ud i det gamle..) 
God dog onsdag aften :O)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...