mandag den 28. februar 2011

sommerhus og familiedyller

Campingmesse og drømme..
Langt om længe oprandt weekenden hvor vi atter skulle vende snuden mod Hvide Sande, Sommerhus,høje klitter, vindsus, sand.. Vesterhavet...bonus oveni= mægtig skøn familiehygge da turen var med mine forældre og søster...skønne grand prix traditioner og den årlige tur til campingmesse i Herning hvor man frit fra leveren kan drømme sig træt på inspiration til spændende rejser til ukendte steder..få øjnene op for nyt man slet ikke viste fandtes og endelig drømme om alt det man slet ikke har råd til, men for et øjeblik kan få lov til at mærke en stemning af...en dag fyldt med skønnt indtryk, forundring, grin og kig på mennesker, kulture og særheder..

Havde vi mange penge så måtte vi bare have en lille autocamper...sån en varevogngtig en, hvor al luksus er skået væk fra og man bare kan være og nyde..
Sådan en kører sammentidig også okay langt på literen så okay for samvittighed omkring miljø og levemåde ...
Jeg må indrømme at modellerne som de generalt ser ud i indretning slet slet slet ikke er mig- os...og med risiko for at lyde snoppet, snerpet osv så kunne jeg da godt drømme om at man i højere grad kunne få lov at sætte sit eget præg på den...altså hvis man havde penge og kunne få...og fra ny...
...nej...ikke mig...ikke os...med den rette alder og krativitet ligger drømmen måske ikke så langt væk..og når det så engang bliver så må vi bare igang...
jeg drømmer om...hmmm...mat, koboltblå og måske rød og hvid ternet gardiner...

To piger havde taget skeen i egen hånd og havde lavet ligenetop et sådan koncept hvor de hjælper med at pimpe det lille sommerresidens på hjul op efter smag og behag...tjek lige disse billeder ud..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...